понеделник, 15 юни 2009 г.

Guardia Finanza ди към [Bloomberg / Ханделсблат]: облигации Вероятно [Лъжливи / Недвижими]
Публикувано от Марла Сингър в 6:34 PM 
"Ханделсблат" (юни 13): 

По отношение на автентичността на "Кенеди-облигации," ние все още има съмнения, но правителството на САЩ облигации (на стойност / в купюри от?) Около 358 милиона евро изглеждат (надеждна / вероятен). Те са изработени от хартия гнездица на отлично качество ", каза [полковник Rodolfo] Mecarelli. 

Беше умре Echtheit дер Кенеди-Облигации angeht, haben wir noch Zweifel, aber умре US-Staatsanleihen Im Wert фон цикъл 358 Millionen Евро scheinen glaubwürdig. Sie sind AUS Filigranpapier фон ausgezeichneter Qualität ", така Mecarelli. 


Bloomberg (юни 12): 

На облигации, с номинална стойност от над $ 134 млрд., вероятно са фалшификати, полковник Rodolfo Mecarelli на Guardia Finanza ди в Комо, Италия, каза днес. 


Каква разлика ... на ден прави .... 

Очевидно на тайните служби е поискано да заверява документите. (Боже, това е само една седмица). 

Тим Geithner е бил в Италия вчера да говорите с руснаците и японската-очевидно двете големи дългове притежатели. Чудя се защо той не само над круиз до границата и разгледайте Docs? 




От днешната поща чувал: 

Поздрав от Милано, 

Това писмо трябва да дойда при вас за голяма изненада, но аз вярвам, че е само един ден, че хората се срещат и стават големи приятели и бизнес партньори. Аз съм г-н Shoichi Nakagawa, бивш министър на финансите група от 7 страната. Пиша Ви това предложение добросъвестно, се счита, че мога да вярвам с информацията, аз съм на път да разкрие за вас. 

Имам спешно и много конфиденциална бизнес предложение за теб. През февруари тази година е агент на чужда власт шип ми студено лекарство с опиати причинявайки ми да кимам на разстояние по време на важни пресконференция. Бях в последствие е принуден да подаде оставка в немилост. 

Както ми прекратяване loomed взех шанс да запазят 134 милиарда щатски долара в прехвърляеми облигации на приносител Намерих забравена в чекмедже прашни дъното на министър-председателя на бюрото. Аз, тъй като, от Божията благодат, депозирани документи с доверени сътрудници в Италия. 

Тъй като аз съм под постоянно наблюдение, направо не мога да депозира тези облигации, без помощта на чужденец, който е и защо аз съм свържем с Вас за помощ. Мои сътрудници ще пътуват до Швейцария с влак да достави документите на Швейцарската банкова организация по ваш избор. 

Ако приеме да работи с мен, искам те да посочат как желаете да споделите с нас на средствата в процент, така че и двете страни ще бъдат удовлетворени. Ако проявявате интерес, свържете се с мен веднага след като се появи това съобщение, за да можем да отидем на детайлите. Като благодари в аванс и може Бог да ви благослови. Моля, лечение с най-голяма степен конфиденциалност. 

Чакам ви спешно реагиране. 
С уважение,

Няма коментари:

Публикуване на коментар